Skal du flytte?

Nye regler fra 01.02.2019

Fra 1. februar er det nye regler for bestilling, oppsigelse og oppdatering av din kontaktinformasjon.
Nå er det strømleverandøren din som skal ivareta dette.
Kontakt din strømleverandør dersom du har spørsmål knyttet til strøm- og nettleieavtale, flytting, faktura og forbruk.

 

Ved flytting må du kontakte strømleverandøren din og si opp strømavtalen din på din gamle adressen, og du bestille ny strømleveranse til din nye adresse.

Melder du flytting til oss og du er strømkunde her ordner vi alt det praktiske med både netteier og strømavtalen din.

Vi ordner både oppsigelse av strømleveranse på adressen du flytter fra – og videreføring av strømavtalen for adressen du flytter til.

Se: https://www.oeenergi.no/oppsigelse-flytting/

Du finner elektronisk strømbestillingsskjema på www.oeenergi.no. Fyll ut skjemaet og send det inn til oss.

Ring oss på telefon: 32 25 14 00, eller send mail til kundeservice@oeenergi.

Flytteskjema – Strøm for utskriftsversjon

 

 

vi er hjelper deg i hverdagen!

annonse 09065_0001

 

 

 

 

 

 

 

Design og utvikling: Senson AS